Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ke Touko 29, 2024 06:36

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Booaus
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:05 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Mikähän lienee kawassa kun ei meinaa reilummilla kierroksilla liikkua. Elikkä normaali ajossa n. 100 km/h ja kiekat n. 5000 r/min pelaa hyvin. reippaassa kiihdytyksessä rupee booaamaan, mutta pelaa heti kun höllää kaasua ja ajelee sievemmin. Samaa ongelmaa on myös kun ajelee pitempään reilummalla kaasulla. Liittyskö jotenkin liian laihalla/rikkaalla käyntiin.

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:13 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Laihalle menemiseen viittaa mutta kokemuksieni perusteella mikään ei ole vielä ihan kokonaan vetoa lopettanut ja lähtenyt kaasua höllätessä taas vetämään minulla on aina ruvennut enemmänkin nykimään sillai oikein kunnolla.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:14 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kovin vaikutta bensan puutteelta. Onko ylimääräisiä bensafilsuja tankin ja kaasarien välissä? Tekeekö saman hana PRI-asennossa? Virtaus ei nyt vaan jostain syystä riitä, kun soppaa alkaa tarvitsemaan enemmän isoilla kierroksilla. Onko tehty muutoksia ilmansuodatinpuolelle?

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:29 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
JAMPPERI kirjoitti:
Laihalle menemiseen viittaa mutta kokemuksieni perusteella mikään ei ole vielä ihan kokonaan vetoa lopettanut ja lähtenyt kaasua höllätessä taas vetämään minulla on aina ruvennut enemmänkin nykimään sillai oikein kunnolla.


Jim Goose kirjoitti:
Kovin vaikutta bensan puutteelta. Onko ylimääräisiä bensafilsuja tankin ja kaasarien välissä? Tekeekö saman hana PRI-asennossa? Virtaus ei nyt vaan jostain syystä riitä, kun soppaa alkaa tarvitsemaan enemmän isoilla kierroksilla. Onko tehty muutoksia ilmansuodatinpuolelle?


Kyllä se rupee nykiin jos antaa kiihdytyksessä vähän pitempään hanaa, mutta ku heti löysää niin palautuu miltei heti normaaliksi.
Tankin ja kaasareiden välissä on yksi suodatin ja imupuoli on ihan originaali.

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:30 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ota se ylimääräinen filsu pois, tulee liikaa virtausvastusta.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:32 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Jim Goose kirjoitti:
Ota se ylimääräinen filsu pois, tulee liikaa virtausvastusta.


Elikkä tuossa tankin ja kaasarin välissäkö ei tarvii suodatinta?

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:39 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Ainakin kannattaa lähteä tutkimaan suodatin poistamalla, on helpoin konsti!

Laitoin omaani semmoisen "tuning" suodattimen jossa on vain semmoinen "kivi" tai keraaminen niukain sisällä ja sillä rupes minulla virtaamaan riittävästi :idea:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:55 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
marlah kirjoitti:
Jim Goose kirjoitti:
Ota se ylimääräinen filsu pois, tulee liikaa virtausvastusta.


Elikkä tuossa tankin ja kaasarin välissäkö ei tarvii suodatinta?


Ei ole alunperin moista filsua välissä. Systeemi on suunniteltu vain omalla hanan yhteydessä olevalla filsulla toimivaksi. Se toimii jos tankkia pitää puhtaana ruosteesta ja muista roskista.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 20:58 
Poissa

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 17:54
Viestit: 15
Paikkakunta: Haukipudas
Ok. Alotetaanpa tutkiminen tuosta. Kiitti vaan jälleen kerran. :)

_________________
mopona GPZ-750 -83


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 21:03 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 27, 2006 19:37
Viestit: 25
Paikkakunta: Jyväskylä
Itselläni gpz 750-83 ja siinäkin on tankista tulevassa letkussa suodatin ennen kaasareita! Liekö sitten sattumaa että tähänkin laitettu jälkeenpäin. Itse en ole vielä kokeillut koko pyörää, mutta pikkuhiljaa alkaa kunnostus. Taitanen sitten ottaa suodattimen pois jos kerta sen saa ottaa! :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2006 21:13 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
rapu72 kirjoitti:
Itselläni gpz 750-83 ja siinäkin on tankista tulevassa letkussa suodatin ennen kaasareita! Liekö sitten sattumaa että tähänkin laitettu jälkeenpäin. Itse en ole vielä kokeillut koko pyörää, mutta pikkuhiljaa alkaa kunnostus. Taitanen sitten ottaa suodattimen pois jos kerta sen saa ottaa! :)


tietääkseni ylimääräistä suodinta hanan ja kaasareiden välissä ei ole ainakaan vanhemmissa ilmajäähdytteisissä vakiona. yleisesti lisätty myöhemmin,kun ei ole viitsitty puhdistaa tankkia. ja jos kyseessä semmoinen halpa keltainen paperisuodin,niin se toimii ainoastaan yhdensuuntaisesti.. kyljessä nuoli.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 03, 2006 04:06 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
lewis kirjoitti:
rapu72 kirjoitti:
Itselläni gpz 750-83 ja siinäkin on tankista tulevassa letkussa suodatin ennen kaasareita! Liekö sitten sattumaa että tähänkin laitettu jälkeenpäin. Itse en ole vielä kokeillut koko pyörää, mutta pikkuhiljaa alkaa kunnostus. Taitanen sitten ottaa suodattimen pois jos kerta sen saa ottaa! :)


tietääkseni ylimääräistä suodinta hanan ja kaasareiden välissä ei ole ainakaan vanhemmissa ilmajäähdytteisissä vakiona. yleisesti lisätty myöhemmin,kun ei ole viitsitty puhdistaa tankkia. ja jos kyseessä semmoinen halpa keltainen paperisuodin,niin se toimii ainoastaan yhdensuuntaisesti.. kyljessä nuoli.

Toimisi nyt edes yhdensuuntaisesti :P Kokemus on osoittanut, ettei virtaus riitä moisen flitterin läpi painovoimaisesti.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 03, 2006 08:05 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
kyl se toimii...mulla ollut nyt pari kesää..semmonen 3e suodin. täytyy olla oikein päin. 8) ehkä mulla on painavampaa bensaa ;D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 03, 2006 09:32 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Mulla ei toiminut ST motarilla kunnolla paperifilsun kanssa kun kaasua käänsi kunnolla. Filsun poisoton jälkeen on toiminut moitteettomasti. (siitä huolimatta että, se nuoli oli ollut oikein päin)
Mitäpä sitä insinööriä viisaampaa alkaa leikkimään, kai ne ois ylimääräisen filsun sinne pistäny jo tehtaalla jos se sellaisen tarvis.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 03, 2006 11:46 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
lewis kirjoitti:
kyl se toimii...mulla ollut nyt pari kesää..semmonen 3e suodin. täytyy olla oikein päin. 8) ehkä mulla on painavampaa bensaa ;D

tai sitten kevyempi kaasukäsi :P Ongelmat ylimääräisen filsun kanssa tulevat nimenomaan, kun ajelee täyskaasulla hieman pitemmän aikaa.

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 03, 2006 12:43 
Poissa
Kawioso
Kawioso

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 09:00
Viestit: 1438
Paikkakunta: Karkkila
Mullakin on filsu siinä. Siksi että gyntteri oli laittanut ja letkussa siis katkos ;D Ei ole ongelmia ollut vaikka koko matka Nummela-Espoo vasenta kaistaa 1-tiellä nopeudella X 8) Nopea kahvankääntö kylläkin aiheuttaa pientä luistoa kytkimen puolella, mutta se taas on eri murhe se :''


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 03, 2006 13:48 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3402
Paikkakunta: Nurmijärvi
Oisko siinäkin syy-yhteyttä bensankulun vaikeutumiseen, kuinka "täysi" tuollainen filsu alkaa moskasta olla. Menee varmaan pikkuhiljaa tukkoisemmaksi käytössä ja mitä likaisempi tankki on.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com