Missäköhän kaikissa kawamallin kampuroissa on sama laakeri vaikka olisi jotain muuta eroa ettei suoraan kampuran vaihto kävisi, jotenkin veikkaisin että ainakin Z100J mallista lähtien voisi olla samat laakerit, eli sellaisen käytetyn saanee jos vaan löytää jonkun joka purkaa ja kasaa, suoraan koko kampura ei käyne juuri mistään, vaikka iskun pituus osuisikin erilaisissa koneissa niin kiertokanget pitäisi kuitenkin vaihtaa kun on pienemmälle männäntapille. Ebayssä oli myös erilaisia haaveripyörien kampuroita, jossa osa kiertokangista poikki tai nitkahtaneitakin oli joskus jos pääsi ylikierroksille (ja tietysti täytyy toivoa jos joku myy huutokauppa sivustolla ehjänä niin on oikeasti ehjä eikä joskus nitkahtanut), mutta itsellä vain hyviä kokemuksia käytetyistä osista ebaystä, kunhan tutkii osan ja myyjän taustoja ja kysyy tarvittaessa etukäteen (kuten vaikka tuon #5 laakerin päittäisvälyksen - jos se arveluttaa).
Enkä yhtään tiedä onko noissa samat halkaisijat laakereissa (ulko/sisä, lukitustapin- ja öljyreikä), mutta tuossa ilmeisesti väärän kokoinen reikä männäntapille, vikana myös tärveltynyt kierre vauhtipyörä/generaattorin roottorille:
https://www.ebay.co.uk/itm/255426755517 ... SweTlciOPVEhkä kuitenkin laakerit samat, eli kyllä sopivia käytettyjä varmaan liikkuu talven aikana puettavaksi ja kasattavaksi, jos löytyy kasaaja.
Ilmeisesti suoraan vaihtokelpoisia kampuroita ei ole kuin GPZ1100UT koneiden (ZX1100A1, A2 ja A3, vuodet 1983-85) sekä joku jenkki kardaanimalli ZN1100B1 ja B2 (1984-85, US/Kanada LTD mallimerkinnällä) osanumero 13031-1173
Mutta tuli mieleen yksi joka olisi voinut ehkä toimittaa/huoltaa kawankin kampuroita APE, en löytänyt ainakaan suoraa linkkiä että enää kasailisivat, mutta tuollainen eroluettelo kavan erilaisista isoista ilmajäähy koneista löytyi:
https://aperaceparts.com/tech/techkz1000.htmlTuolla perusteella päättelisin että pääsyy miksi ihan oma kampiakseli on männäntapin halkaisija ja laakerit ehkä voisivat käydä jostain paljon vanhemmastakin, sanotaan siellä että uudempi kampura kävisi vaikka Z1:een, kunhan vaihtaisi keskimmäisen tapin (koska uudemmissa on HyVo-ketju ja vanhemmissa perinteinen rullaketju) (mutta voi tietysti olla eroja myös kampiakselin kaulatappien halkaisijoissam vaikka laakerien ulkohalkaisijat olisivatkin samoja)