Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Ma Huhti 29, 2024 10:55

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tulppien väri
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 20:01 
Poissa

Liittynyt: Ke Joulu 07, 2005 20:09
Viestit: 16
Paikkakunta: Lappeenranta
Vieläkö nykybensoilla pätee entisajanvärikartta?Näyttäis 2-3syl.syt.tulppien väri seuraavanlainen:eriste aivan kirkkaanvalkoinen,muuten nokinen.1-4syl,syt,tulppien eriste ruskeahko,muuten nokinen.Pyorä on z 1000 -77.

_________________
katosiko kawasaki


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 20:34 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
kuulemma ei enää niin tarkka indikaattori ole tuo väri, lyijyn pois jäämisen takia..muuta kaippa siitä vielä jotain päätelmiä voipi tehdä? eiks ennen katottu jopa pakoputken päästä moottorin kunto nelitahtisissa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 21:17 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Tosta tulikin mieleeni semmoinen soppa asia kun joissain pyörissä käytetään 2-3 kaasareissa isompia suuttimia kuin 1 & 4.ssa, onko kukaan kokeillut / löytänyt mitään hyötyä ko. systeemistä :?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 21:28 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 04, 2005 11:38
Viestit: 712
Paikkakunta: helsinki
1100 LTD -84 mallissa on 1&4 pääsuutin 122,5 ja 2&3 127,5
oisko tuo sen takia että jäähdyttää hieman keskimmäisiä enemmän?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Maalis 28, 2006 22:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 19:25
Viestit: 78
Paikkakunta: Itä-suomi
Käsittääkseni suuttimien erikoot sylintereissä johtuu että ilmajäähdytteisissä rivinelkuissa sylinterit käy ajoviiman ansiosta eri lämpöisinä, joten suutinkoolla yritetään saada optimipalotapahtuma joka sylinteriin. Kun lämpötila muuttuu, pitäis kai suutinkokojenkin muuttua jos tarkkoja ollaan :wink: Vesijäähyissä noita suuttimien eroja ei ole, tai ei ainakaan minulle ole tullut vastaan. (Tosin ei kaikissa ilmajäähyissäkään säätöjä ole tehty erikokoisilla suuttimilla, vaan neuloilla esim. oma Zr-7)
Dynojetin tai vastaavan jälkeen noita eroja ei sitten taidakkaan olla enää missään pyörässä... :roll:


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com