Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 22:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: kytkinakseli
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 15:53 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 17:10
Viestit: 31
Paikkakunta: Espoo
voiko kawaski gbz 1100v,83 kykintapin vaihtaa vaan vetämällä pois koneekyljestä,siis se tappi mikä menee koneen läpi onko siellä välissä joku kuula onko kuulaa tapinpäässa sillä puolella johon tulee vaijeri ja säätö mekanissmi :eitieda: :jook: :toks:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kytkinakseli
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 16:26 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Voi vaihtaa vetämällä, jos puikko ei ole hitsautunut kuulaan kiinni :axe2: . Silloin sen saa pois vain vetämällä puikon kuulineen kytkimen kautta :kiipeaa:
Kuula on kytkimen puolella, eikä se mahdu tulemaan vaijerin puoleisesta reijästä :takoo:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kytkinakseli
ViestiLähetetty: Pe Touko 07, 2010 19:01 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Jos hitsautumisen takia täytynee ehkä avata toiselta puolelta (kytkinkoppa ja sen alta lukkorengas irti ja sieltä paljastunee tuollaiset osat)
Kuva

Hitsautuneena näyttää enemmänkin tuolta ja koska tappi on alkanut pyörimään eri tahdissa kuin akseli, on myös sen pinta sen verran ruvella että normikautta vedettäessä rikkuu stefa.
Kuva

Kuva

(kuula on 3/8" (9,5 mm) kuula joita saa irtotavarana laakerikaupoista...)

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: kytkinakseli
ViestiLähetetty: La Touko 08, 2010 07:06 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Ja sitä onko hitsautunut vai ei, ei voi tietää muuten kuin katsomalla => kannattaa vaihtaa siten, että uudella akselilla tyontää vaijeripäästä vanhan akselin pois kytkimen puolelta. Kytkinakseli on muuten "laakeroitu" vaijerin puolelta o-renkaalla (osa 670), jonka kunnolla on merkittävä vaikutus akselin käyttöikään. http://www.cmsnl.com/kawasaki-1983-a1-zx1100_model12747/partslist/B14.html

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com