Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 19:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: La Maalis 31, 2012 20:52 
Poissa

Liittynyt: Ma Helmi 21, 2011 04:04
Viestit: 355
make-62-kzt kirjoitti:
...tankki tuli hapoteltua....


Minkäslaista/-laisia mönjää/-iä käytit? Eli tuliko jokin pinnoite vielä pellin päälle?

_________________
Kantapääakatemia koulii
Z 1300 -89


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Huhti 01, 2012 00:30 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Minkäslaista/-laisia mönjää/-iä käytit? Eli tuliko jokin pinnoite vielä pellin päälle?[/quote]

sitruunahappoa 2,5kg / 27L vettä,1vrk lämpimässä, ja 33% fosforihappoo tunti, nyt vielä lämpimässä vartoo, ja oottaa huomista ,en laittanu PORria tai muuta , seokset ja sykkaus oli irtotankilla

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Huhti 03, 2012 11:08 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 07:16
Viestit: 367
Paikkakunta: Vantaa
Make siis ollut kiireisenä, hyvä niin. Mullakin tulossa muutoksia, tosin kuuluvat huuhaapuolelle...

J

_________________
... Eiiiku mä vaan ajan näillä....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Huhti 04, 2012 23:08 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
[quote="make-62-kzt"] taitaa ahtimen voitelulle löytyä simppeli ratkaisu, mutta eipäs vielä huokaista , kaasarikin sattui oleen S&S , valmiiksi kiinni, joten sillä aikanaan koetetaan, jos ei, niin sitten 42 mikuni, :uaa: :uaa: :uaa:

No niin siinnä kävi; ölppiliitäntä onnistui , himpun tökki ensin kun työnti huohottimen läpi tuota voiteluun tarkoitettua lientä, mutta lisätorvi avuksi . Kaasari , tuo S&S , vaan ei ollut varustettu `kiihotuspumpulla´ jotenka nyt tilattu Mikunin 42 tarpeineen... Ekat penkkivedot oli alun toista sataa hummaa... :heppa: mutta jahka tuon Mikunin saapi tyrkkimään , saapi availla rivakammin läpää....alkaa ahtoakin löytymään alempaa...

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Huhti 26, 2012 21:34 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Alkaapi olla hiinä, tuli haettua Lime TC kärryllä, elekee luulla ; ei se rikki ole, junnu kipeenä, seiskalta ruuvaamaan himppu huohottimen letkuja , väliaikaisia , paikalleen ja torvea avaamaan ; saapi uskoo jotta heikompaa hirvitti, meno maittaa, kun malttais vaan, hieno ahtomittari , alipaineet ja kaikki, lukemat Psi ja jotain?? Eilen leimattu ; kaikki muutokset,35% ja silleen, rengaskoot ym akselivälit, ahdin ja ränni n 50 cm ja d 60,3mm , db:t 100 / 2500 rmp/min, mitattu ja otteessa, luulen jos itte olisin käyttänny niin olis sulkeisia pidetty ja kauan, 78kw / 0,35 bar , maltilliset, ei oikeen syty vielä tuolla paineella, mutta ... Saattaa olla että lamput syttyy monesti , MAHTAVA SOUNDI, kerkeekö otetta taskuun laittaa, selkänahkaan varmaan kirjata, niinkuin rillimainoksessa, kuvat pitäis yrittää värkätä jahka kiireiltä kerkeis...
:firing: EI KUN :kk:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Huhti 27, 2012 20:10 
Poissa

Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 16:43
Viestit: 1171
Paikkakunta: Imatra
Ruuvit kaakkoon ja vika pihalle vaan :beer:

Omassa Z1000R.ssäkin oli tasan 100.0 hv myllyssä ilman rusettia eikä muuta ole mylylle tehty kun 1075 wisecot...

_________________
krapula tulee kyllä mutta minä määrään päivän.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2012 08:10 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Moi.

Nyt kun sä oot saanu rempan tehtyä niin eiköhän vaiheta pyöriä:)

terho


make-62-kzt kirjoitti:
Alkaapi olla hiinä, tuli haettua Lime TC kärryllä, elekee luulla ; ei se rikki ole, junnu kipeenä, seiskalta ruuvaamaan himppu huohottimen letkuja , väliaikaisia , paikalleen ja torvea avaamaan ; saapi uskoo jotta heikompaa hirvitti, meno maittaa, kun malttais vaan, hieno ahtomittari , alipaineet ja kaikki, lukemat Psi ja jotain?? Eilen leimattu ; kaikki muutokset,35% ja silleen, rengaskoot ym akselivälit, ahdin ja ränni n 50 cm ja d 60,3mm , db:t 100 / 2500 rmp/min, mitattu ja otteessa, luulen jos itte olisin käyttänny niin olis sulkeisia pidetty ja kauan, 78kw / 0,35 bar , maltilliset, ei oikeen syty vielä tuolla paineella, mutta ... Saattaa olla että lamput syttyy monesti , MAHTAVA SOUNDI, kerkeekö otetta taskuun laittaa, selkänahkaan varmaan kirjata, niinkuin rillimainoksessa, kuvat pitäis yrittää värkätä jahka kiireiltä kerkeis...
:firing: EI KUN :kk:

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2012 21:19 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
[quote="oh2jxn"]Moi.

Nyt kun sä oot saanu rempan tehtyä niin eiköhän vaiheta pyöriä:)

terho


Minäkun meinasin pitää ensitalvena ` wäliwuoden´ tuossa pyörien rakentelussa, tuntuis aika raaálta hävittää, just it, sellanen brutaali rähinäpeli,eihän se ollu huono alkujaankaan , mutta nyt ei tunnu voima loppuvan...

annetaan asian hautua, kun on toi korttikin vielä taskussa, mutta jos oikeen kiinnostaa , pistele YV:tä niin tuumitaan... :kk:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2012 01:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
make-62-kzt kirjoitti:
Alkaapi olla hiinä, tuli haettua Lime TC kärryllä, elekee luulla ; ei se rikki ole, junnu kipeenä, seiskalta ruuvaamaan himppu huohottimen letkuja , väliaikaisia , paikalleen ja torvea avaamaan ; saapi uskoo jotta heikompaa hirvitti, meno maittaa, kun malttais vaan, hieno ahtomittari , alipaineet ja kaikki, lukemat Psi ja jotain?? Eilen leimattu ; kaikki muutokset,35% ja silleen, rengaskoot ym akselivälit, ahdin ja ränni n 50 cm ja d 60,3mm , db:t 100 / 2500 rmp/min, mitattu ja otteessa, luulen jos itte olisin käyttänny niin olis sulkeisia pidetty ja kauan, 78kw / 0,35 bar , maltilliset, ei oikeen syty vielä tuolla paineella, mutta ... Saattaa olla että lamput syttyy monesti , MAHTAVA SOUNDI, kerkeekö otetta taskuun laittaa, selkänahkaan varmaan kirjata, niinkuin rillimainoksessa, kuvat pitäis yrittää värkätä jahka kiireiltä kerkeis...
:firing: EI KUN :kk:


Oikein paljon onnea ja railakkaita ajokilometrejä näin osatoimittajankin näkökulmasta :yesyes:

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2012 20:05 
Poissa
Rämpyttäjä
Rämpyttäjä
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 23:32
Viestit: 774
Paikkakunta: Vihtu
Kyö se Maken zeta hyvältä kuulosti, ja näyttikin. Voi vaan kuwitella miltä se tuntuu kun mahoton määrä kawioita alkaa puskemaan...
Hieno peli!

:beer:

_________________
Pysykää kaidalla tiellä..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Touko 05, 2012 09:11 
Poissa
Motorhead
Motorhead

Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 14:36
Viestit: 140
baaristahan se ilo alkaa ja onpa tullut käytyä kahdessakin samanaikaisesti..

Tosin ei aina vanhalla kunto enää aina baareja kestä, pysytään vaan niissä millibaareissa yleensä...

Onkos sulla dumppi tuossa? :fu:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2012 10:17 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
GTRwing kirjoitti:
baaristahan se ilo alkaa ja onpa tullut käytyä kahdessakin samanaikaisesti..

Tosin ei aina vanhalla kunto enää aina baareja kestä, pysytään vaan niissä millibaareissa yleensä...

Onkos sulla dumppi tuossa? :fu:


Moon kans paaria vältehelly :out: , alle on vielä :yesyes: Minipaarin ja paarin välissä :stobe:
asiaan; ei ole dumppia tuossa, kun ahdin on koneen ja kaasarin välissä, vanhanliiton malliin mennään, eli kun ei oo paineistettu läppien takaa, ei tarvii moista värkkiä

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 08, 2012 14:28 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Heitäppäs kuvia kehiin niin nähdään pyörä koko komeudessaan.

terho

make-62-kzt kirjoitti:
oh2jxn kirjoitti:
Moi.

Nyt kun sä oot saanu rempan tehtyä niin eiköhän vaiheta pyöriä:)

terho


Minäkun meinasin pitää ensitalvena ` wäliwuoden´ tuossa pyörien rakentelussa, tuntuis aika raaálta hävittää, just it, sellanen brutaali rähinäpeli,eihän se ollu huono alkujaankaan , mutta nyt ei tunnu voima loppuvan...

annetaan asian hautua, kun on toi korttikin vielä taskussa, mutta jos oikeen kiinnostaa , pistele YV:tä niin tuumitaan... :kk:

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 10, 2012 09:47 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Niin tai pelkät koneetkin voidaan vaihtaa:)

terho

oh2jxn kirjoitti:
Heitäppäs kuvia kehiin niin nähdään pyörä koko komeudessaan.

terho

make-62-kzt kirjoitti:
oh2jxn kirjoitti:
Moi.

Nyt kun sä oot saanu rempan tehtyä niin eiköhän vaiheta pyöriä:)

terho


Minäkun meinasin pitää ensitalvena ` wäliwuoden´ tuossa pyörien rakentelussa, tuntuis aika raaálta hävittää, just it, sellanen brutaali rähinäpeli,eihän se ollu huono alkujaankaan , mutta nyt ei tunnu voima loppuvan...

annetaan asian hautua, kun on toi korttikin vielä taskussa, mutta jos oikeen kiinnostaa , pistele YV:tä niin tuumitaan... :kk:

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Kesä 03, 2012 14:30 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Moi. ootko kerenny ajeleen uudella turbolla? terho


oh2jxn kirjoitti:
Niin tai pelkät koneetkin voidaan vaihtaa:)

terho

oh2jxn kirjoitti:
Heitäppäs kuvia kehiin niin nähdään pyörä koko komeudessaan.

terho

make-62-kzt kirjoitti:
oh2jxn kirjoitti:
Moi.

Nyt kun sä oot saanu rempan tehtyä niin eiköhän vaiheta pyöriä:)

terho


Minäkun meinasin pitää ensitalvena ` wäliwuoden´ tuossa pyörien rakentelussa, tuntuis aika raaálta hävittää, just it, sellanen brutaali rähinäpeli,eihän se ollu huono alkujaankaan , mutta nyt ei tunnu voima loppuvan...

annetaan asian hautua, kun on toi korttikin vielä taskussa, mutta jos oikeen kiinnostaa , pistele YV:tä niin tuumitaan... :kk:

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Loka 09, 2012 19:36 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Nyt on sitten TC-Lime tikissä Ahveniston jäljiltä, eiköhän tuo tallissa pysy ehjänä talven yli :eitieda:
tuskin tuleen kauhiast :firing: :firing: näillä sulilla

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 24, 2014 13:56 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
TC syönyt tulpaa vuodenpäivät ykkösen puolelta :miekka: ja iridiumit myös takkuillu, meinasin että kastelee kun imusarja yhtenäinen kun kääntää sivutuelle? paskaa hanskaan , toinen 3ohm Accel kipinää pihtasi :storm: ei muuta kuin uusi tilalle ja samalla tuli kynttilänjohdot mitattua , pientä konsultaatioo sain Tapsalta , sitten paketteja käänteleen ja löytyi 1K ohm NGK hatut ( vanhat 5K ohm) ja hiukan lyhentelemällä piuhoja sain uusien tulppien kans TC:n röhisemään raikkaasti :firing: , myös hukkaportista joutavat vuotojäljet rätillä pois ja himpun tiukemmalle samalla jottei suotta katko `Hyviä ahtoja´kuten muuan Rovaniemen mies Alastaron varikolla tuumasi :yesyes: Olis vaan keliä jotta pääsis jonkun tankillisen polttellee kuivalla kelillä :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Marras 26, 2015 16:59 
Poissa

Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 19:49
Viestit: 527
Paikkakunta: Vantaa
Eilen tehtiin TC:n talvihuollon loppu; Amerikanpaketin avaus ja Mikunin neulanvaihto. tuossa aiemmin etsittiin kadonnutta ahtoa ja vikaa etsittiin myös vaivaan ; tulpat / tankki. :cycle:
Nyt on myös Mr-turbo itse tasapainotettu ja nokat ajoitettu uudelleen ; huipputehoista joutui tinkasemaan, mutta näillä säädöillä tarkoitus ajaa kauemmas kuin 1/4 mile :yesyes: myös ahto alkaa nousta aikaisemmin ja sekös tuntui jo motarilla per ciissä ja alkoi myös putkinäkö vaivata hetkittäin.
Tuossahan vaivoja on ollut nyt;tosin yökastelua ei ollut; mutta esim tyhjäkäyntikastelua kylläkin, siitäkin nyt päästy,
mutta sgn-jarrupenkistä löytyi kuitenkin Max Power=135,63 Hp Max Torque 113,76 Nm.
Talvi vissiin pitää näillä pärjätä, jos pesis vaan ja pakkais talliin molemmat, möhköllä kokeilinkin tuossa neulaventtiili-/ neulajumpan jälkeen vähän viime lauantaina lahden motarilla ; Haarajoen kohdilla pukkas kovasti lunta ja takaisinpäin laittoi hän, vanhaa 4-tietä :moto:

_________________
Z 1300 Dfi -84

KZ 1300 B2 Touring -80


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Marras 27, 2015 14:57 
Poissa

Liittynyt: To Elo 03, 2006 07:16
Viestit: 367
Paikkakunta: Vantaa
Oltiin siis samoilla lumilla.

J

_________________
... Eiiiku mä vaan ajan näillä....


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com