Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on La Huhti 27, 2024 17:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Ke Kesä 08, 2011 21:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 21:06
Viestit: 49
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Ensimmäinen viestini palstalle, joten terve vaan kaikille tasapuolisesti.

Uusi Zetorini (Z1000ST vm.1979) tarvitsee asiantuntevaa hienosäätöapua Teiltä. Kuten olettaa saattaa, on kyseisen ikäisessä kamppeessa aina jotain, kuten asiaan kuuluukin. Nyt vaan sattuu olemaan kaveri, jolla on varsinkin sähkön suhteen sormi keskellä... no, jossain kuitenkin.
Kuva

Tulppa silloin, toinen tällöin tuntuu olevan aivan normaalia. NGK:t tuntuu olevan kertakäyttö kamaa - eivät herää enää henkiin, kun kerran kastuvat. Biltemasta hain Brisk merkkisiä tulppia, jotka tuntuu jollain tapaa palautuvan hieman lämmenttyään.

Vaikka tulpat pelaisikin, on pientä käyntihäiriötä kuitenkin havaittavissa. Ei pahoja, mutta kuitenkin. Alle neljästä tonnista jos tempaisee tupin nurin (alle kolme kierrosta :? ), niin kuolee, ja hieman yskiikin. Liikennevaloihin tultaessa kierrokset jää kahteen puoleen tonniin, eikä laske muuta kuin hieman kytkimellä vaihde päällä viilaamalla. Kylmänä tietenkin tuntuu ettei ihan kaikki mukit ole aina mukana, mutta lämpimänä sitten paremmin.

Kaikki yllä kerrotut kuulostaa joko sähkö, ilma, tai polttoaine jutuille, tai paremminkin niiden yhdistelmälle. Tästä seuraakin seuraavanlaatuinen korjaus suunnitelma:
1. EU Puolat ja tulpanjohdot vaihtoon ensimmäisenä
2. tulevana talvena kaasuttimien täydellinen putsaus/huolto ja säädätys
Kuulostaako järkevälle?

Minkähänlainen sytkäpaketti tuohon wanhukseen pitäisi etsiä, jotta auttaisi?
Onko joku paikka, jossa olemattoman pientä korvausta vastaan joku laittaa kaasarit uuteen uskoon ja säätöihin?

Kyzymyksiä olisi melkein loputtomasti, mutta eiköhän tämä näin ensimmäiseksi viestiksi piisaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2011 04:37 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Ensiksi onnittelut pyörän puolesta, loistava valinta \:)/ ja tervetuloa kuskillekkin myös. Saksan malli, kun sivutuki on tuolla edessä rungossa.
Kaasareitten perkaus ja putsaus kannattaa tehdä sekä hommata uusi kumikurkkusarja Storm Motorilta, kierroksille jääminen viittaisi ilmavuotoon tuolla alueella.
Itse laitoin NGK Iridiumit 4 vuotta sitten ST:seen, eikä ole tarvinnut enää keväisin vaihdella. Ovat jo maksaneet itsensä (20e kipale)
Kun aluperäinen sytkä tulee tiesä päähän Dyna S sytkäpaketti hoitaa homman kotiin, koko paletti tulee kärkikopan sisään ja sieltä lähtee kolme johtoa, yksi puolan plussalle ja kaksi puolille.
Venan säädön sekä jaon tarkistus kannattaa tehdä myös.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2011 08:31 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
Z1000ST kirjoitti:
Onko joku paikka, jossa olemattoman pientä korvausta vastaan joku laittaa kaasarit uuteen uskoon ja säätöihin?

Suosittelen kääntymään jäsen Raato puoleen...

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2011 08:40 
Poissa
Keskariguru
Keskariguru
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 17:52
Viestit: 3292
Paikkakunta: Siilinjärvi
Aina voi kääntyä - eri asia sitten on, otanko enää uusia "asiakkaita", kun pitäis ZG:kin ehtiä ajelemaan...

_________________
Kun prätkistä puhutaan, niin vuodesta 1978 lähtien eli 45 vuotta ainoastaan Kawasakeja (14 kpl). Nykyisin reissu- ja käyttöpelinä Jörön ex-ZG1200B4:n ja Larryn yhdistelmä. Hätäkulkineena Riepulta ostettu Roope Anttoni.
Kaikkea v..tuilua ei kannata ottaa vakavasti!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2011 08:49 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Moi.
Mulla oli kierrokset kanssa n.2500 kun ostin 1980 ltd:n tuossa pari kuukautta sitten.
Kaasarien takana, suunnilleen keskellä on semmoinen säätöpyörä mistä kääntämällä mun pyörässä sai pudotettua kierrokset noin 1000:n, en sitten tiedä onko sulla samanlainen kaasarisysteemi mutta varmaan aikas lähelle kuitenkin.
Muuta sitten en olis itte osannukkkaan tehdä :P

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2011 12:00 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
oh2jxn kirjoitti:
Kaasarien takana, suunnilleen keskellä on semmoinen säätöpyörä mistä kääntämällä mun pyörässä sai pudotettua kierrokset noin 1000:n, en sitten tiedä onko sulla samanlainen kaasarisysteemi mutta varmaan aikas lähelle kuitenkin.
Muuta sitten en olis itte osannukkkaan tehdä :P

Tämä säätöpyörä on tyhjäkäynnille. Nostaa tai laskee kaasuvaijeria. Jos tämä säätöpyörä puuttuu (niinku Nemin pelistä) voi tyhjäkäyntiä säätää sieltä kaasukahvan vierestä jossa on 2kpl 10 mm säätöruuvia siinä kaasuvaijerissa. Vetopuolelta sitten jos on se palautusvaijerikin. :toks:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 09, 2011 22:10 
Poissa

Liittynyt: Pe Heinä 30, 2010 21:58
Viestit: 197
Tämmönen Z on idioottivarma kunhan on kunnossa. Mie olen ajellut 1200km ja ei mukana yhtään työkalua. Ensin olin vähän pettynyt kun tuntu laiskalta mutta sitten tajusin kuinka hyvä vääntö ja ajo ominaisuudet. Mulla oli tuossa 80 luvun lopulla nuita Z 1000 ltd pyöriä ja muistelin että moottori ois ollut enemmän tempperamenttinen.? Onkohan näihin St malleihin pantu loivempi nokka-akseli tai jotain?
http://www.youtube.com/watch?v=0ssvfbYC ... dded#at=17


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Pe Kesä 10, 2011 17:10 
Poissa

Liittynyt: La Joulu 31, 2005 23:17
Viestit: 23
Paikkakunta: Joutseno
Noista iridium/muista tulppa kikottimista ei ole kenellekkään mitään hyötyä. Jos tulpat palaa ei se ole tulpan heikkoutta vaan vika jossain muualla. Omassa st:ssä aikoinaan kun sen ostin oli vastaava ominaisuus, tulppia pimeni vähän väliä. Myös näitä ns maailman parhaita ihme tulppia meni. Loppujen lopuksi vika löytyi imuventtiilien ohjureista, kaikki olivat halki. Nyt vaikka kone porattu, kansi avarrettu, nokat vaihdettu, kaasuttimet vaihdettu, putkisto vaihdettu niin edelleen tulppana perus ngk. Ainoastaan b8es on vaihtunut b7es:ään. Yhtään tulppaa ei ole enää mennyt, tosin en tulpilla ajakkaan kuin max 5000km. Joten loppu yhteenvetona, unohtakaa jo ne iridiumtulpat tarpeetonta ja kallista.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2011 09:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 21:06
Viestit: 49
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Jim Goose kirjoitti:
Ensiksi onnittelut pyörän puolesta, loistava valinta \:)/ ja tervetuloa kuskillekkin myös. Saksan malli, kun sivutuki on tuolla edessä rungossa.
Kaasareitten perkaus ja putsaus kannattaa tehdä sekä hommata uusi kumikurkkusarja Storm Motorilta, kierroksille jääminen viittaisi ilmavuotoon tuolla alueella.
Itse laitoin NGK Iridiumit 4 vuotta sitten ST:seen, eikä ole tarvinnut enää keväisin vaihdella. Ovat jo maksaneet itsensä (20e kipale)
Kun aluperäinen sytkä tulee tiesä päähän Dyna S sytkäpaketti hoitaa homman kotiin, koko paletti tulee kärkikopan sisään ja sieltä lähtee kolme johtoa, yksi puolan plussalle ja kaksi puolille.
Venan säädön sekä jaon tarkistus kannattaa tehdä myös.


Kiitokset onnitteluista. Laite tuntuu todella hyvälle ja juuri sellaiselle, kuin aina olen haaveillutkin.

Joo, mopo on tuotu viime vuonna Saksasta ja on eurooppan mallia, ilmeisestikkin jurin sakujen detaljeilla. Korjaus- ja varaosakirjoja selaamalla huomasin että puolat ei ole ihan orkkikset, vaan vaihdettu jostain muusta laitteesta - vanhat kuitenkin ja varmaan vaihtoa vaille.

Kurkut näyttää sille, että ne on lähivuosina uusittu. Ilmavuotoon pistäisin itsekkin panokseni noiden korkeiden kierrosten osalta, mutta paikallistaminen onkin hieman haastellisempaa. Veikkaan että joku kaasarin tiiviste...?

Mistät olette noita Dynan sytkäpaketteja hankkineet, vai meneekö ebay linjalle?
Onko asennus yhtä helppoa kuin Lego-ukon kasaaminen?
Dynan paketissa ei ilmeisestikkään ole puolat, eikä tulpanjohdot mukana, vaan ne on erikseen hankittava.

Pelko pois siitä, että jota kuta vielä kesken ajokauden vaivaisin ongelmillani kongreettisesti. Itsekkin pitää päästä ne harvat ajohetket (duuniin ja duunista kotia) hyödyntämään, joten remontit jää kyllä lumikaudelle. Homma on vaan itselle niin vierasta, että pakko on yrittää etsiä joku tuki ja turva, sekä oikeasti sellainen tekijä kaveri, joka pientä korvausta vastaan voisi tietoa ja taitoa vaativissa duuneissa jelpata (lue tehdä öljynvaihtoa vaativammat hommat). Askola sattuu kyllä ihan kivasti tuohon kohtuullisen matkan päähän...

Perstuntumalta sanoisin ettei suuria ongelmia ole luvassa, vaan sytkä, kaasari ja ehkä jopa venttiili linjalla mennään, eli pikku juttuja sellaiselle, kuka on aiheen kanssa ennalta paininut.

Kiitokset kaikille vastauksistanne ja mukavasta vastaanotosta tähän aatelisten sakkiin. Ja nyt sitten Delvakkeja tiputtamaan koneesta ja purkista missä on mopon kuva uudet liemet sisään... (ja tämä ei ollut kutsu öljykeskustelun aloitukseskseksi tähän keskusteluun)

Pikkuisen muuten petyin ettei kukaan arvostellut / ihmetellyt tuota lievästi provosoivaa kuvaani mopoista. Velipoika nimittäin oli tippua penkiltä kun näki tuon kuvan - laajakulmalla ja sopivalla asettelulla kun tuo keulan kulma näyttää melko "hauskalle".


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2011 12:43 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Kerhossa ollaan nähty jos minkäkinlaista kuvakulmaa Kawoista, tuttuja vekottimia, ei jaksa tarttua kaikkeen, hieno kuvakulma jokatapauksessa.
Jos vaikutat Keski-uudellamalla, jäsen Hanscilla voisi löytyä Jokelasta tallitilaa roplaukseen.
Älä sitten laita synteettisiä öljyjä koneeseen, pysy mineraaliöljyissä, niillä noi koneet on suunniteltu toimimaan ja orgis filtteri sitten aina.
Dyna S on bolt-on palikkaa, oman kärjettömän nokan tilalle vaihdetaan sarjan mukana tullut ja sitten vaan pohjalevy vaihtoon.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: La Kesä 11, 2011 14:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 21:06
Viestit: 49
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Jep. Kaikki mahdolliset virheet siis tuli tehtyä, kun synteettiset Motulit ja varaosasuodattimen laitokseen asensin. Oljyn putsarin pultin (Part No. 92001-1074) oli joku onnekas onnistunut nylppäämään aivan pyöreä kantaiseksi ja se meneekin hankintaan välittömästi. Liekkö suomessa liikettä, mikä noita kikkareita pitää hyllyssään, vai onko vaan tilattava suosiolla maailmalta noita palasia, kun tarve yllättää?

Kolmos mukissa on kyllä nyt ongelmia. Ei meinaa herätä muiden mukaan, ei sitten millään. Herää sitten ehkä viiden minuutin jälkeen kuitenkin, mutta pitkään kestää. Outo juttu. Tai ei edes outo, mutta harmittava.

Sytytysjärjestelmä puoline, ja tulpan piuhoineen on kyllä laitettava heti hankintalistalle ja vaihtoon, ei voi odottaa talvea. Mistäs te olette Dynanne hankkineet?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Su Kesä 12, 2011 16:48 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Mäkin laitoin pöhnäspäissäni Motulin 15/50 ja synteettiset.
Nyt on sitten hyvä vertailupohja valmiina kun seuraavaksi laitan sitten Delvakkia, 15/40 ja mineraaliöljyä.

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2011 04:27 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
Dyna S tulisi varmaan halvimmaksi tilata suoraan jenkeistä esim http://www.kzzone.com/ mistä muutakin viripalikkaa saa, mutta kotimaassa Suomen mp-palvelu on noita tuonnut myös.

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Ma Kesä 13, 2011 05:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
^Tuollahan olikin runsain mitoin kamasudra.
Minäkin voin edustamani yrityksen toimesta jeesaa osien tilaamisessa tältä puolen isoo vettä jos tarvis on. :kontrahti:

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: La Kesä 18, 2011 07:46 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
JaL3 kirjoitti:
^Tuollahan olikin runsain mitoin kamasudra.
Minäkin voin edustamani yrityksen toimesta jeesaa osien tilaamisessa tältä puolen isoo vettä jos tarvis on. :kontrahti:


Moi.
Mun pitäisi vaihtaa tuohon KZ1000 ltd 1980 pyörään tuo Dyna S.
Kun siinä on kärjet, kone on vuosimallia 1977 B1 ltd.
Lisäksi tarvitsisin uudet kaasarien ei ne kumikurkut vaan toisella puolella olevat kumit.

Olisitko pystynyt auttamaan tilaamisessa? Olen manuaalin itse tilannut ja se kyllä tuli mutta esimerkiksi kun tilasin iridiumtulpat niin myyjä laittoi viestiä että ei takaa paketin tulevan perille ja ehdotti rahojen palautusta minkä sitten kyllä tekikin.

terho

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Su Kesä 19, 2011 07:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 18:34
Viestit: 630
Paikkakunta: San Diego, CA
Tottahan toki.

Pistät vaan osanumerot ja määrät sekä yhteystiedot mulle yv:nä niin pannaan tilaten.
Tai meiliin, mcparts [at] alpinetrade.com

_________________
Concours 14 (GTR1400) -16 & Suzuki Burgman 650 -14


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2011 03:51 
Poissa
Kawaraanari
Kawaraanari
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 14:20
Viestit: 1268
Paikkakunta: Rovaniemi, Lapland, Finland
on se vaan nätti tuo z1000st. mullakin on ollut jonkun kerran ihan hilikula semmosen hankkiminen.

_________________
tutkimusten mukaan koirarodut ovat geneettisesti lähempänä sutta kuin n******t ihmistä. muokattu uusien 2012 tulevien lakien takia.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2011 22:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 06, 2005 15:30
Viestit: 495
Paikkakunta: Kajaani, KZ650F3
kawabata kirjoitti:
on se vaan nätti tuo z1000st. mullakin on ollut jonkun kerran ihan hilikula semmosen hankkiminen.
Kyllä se vaan on. Nätti.

_________________
klassikokawoja ei vahingoitettu tätä viestiä kirjoitettaessa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2011 23:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 21:06
Viestit: 49
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Kiitokset kehuista (jotka otin itselleni, vaikka mopoa kehuittekin).
Mutta totta joka sana - kaunis mikä kaunis, minkäs sille mahtaa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: La Kesä 25, 2011 16:53 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Tässä sitten mun 1980 LTD[img]
Liitteet:
006.JPG
[/img]


Liitteet:
006.JPG
006.JPG [ 299.34 KiB | Katsottu 14049 kertaa ]

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980
Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: La Kesä 25, 2011 18:04 
Poissa
Waatturi
Waatturi
Avatar

Liittynyt: La Helmi 10, 2007 14:49
Viestit: 2579
Paikkakunta: Kausala
^ Komio, hieno väri... :rock:

_________________
550 LTD -83 poistunut keskuudesta sekä 400 LTD -83
"Si vis pacem, para bellum"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: La Kesä 25, 2011 19:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 21:06
Viestit: 49
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
Alkaa mennä kuvaketjuksi, mutta hällä väliä. Tänään satuttiin aika kivalle Zhellille tankkaamaan ;)
Kuva

Kotimatkalla sitten tuli kastuttua ihan lahjakkaasti ja tein havainnon koneen pätkimisestä. Vesisateessa alkoi kone päzkiä melko paljon. Kosteus tuo siis jonkin sortin ongelmia - veikkaan että märkinä piuhat tai puola vuotaa jonnekkin, minne ei pitäisi. Uudet puolat ja piuhat tuntuu entistä perustelluimmille vesisadekokemuksen jälkeen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Su Kesä 26, 2011 10:56 
Poissa
Tiedottaja
Tiedottaja

Liittynyt: Pe Joulu 09, 2005 20:49
Viestit: 1706
Paikkakunta: hyvinge
Paippisten Moottorikahvilan polttoainetäydennyspiste näyttäis olevan. Mukava kahvipaikka mukavien mutkateiden varrella, suosittelen - mikäli pikku (HUOM: maksamaton) mainonta sallitaan...

Vuan on sulla komio Kawa!!! :rock: Turvallisia ajukilomeetrejä!

:heppa:

_________________
W800 Special Edition, Parallel Twin "Pikkumöhkö" -12
***epämääräinen röykkiö KAWASAKI-osia***
***(TARJOTKAA JOTAIN KOKO LÄJÄSTÄ???***


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Ti Kesä 28, 2011 06:37 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Jim Goose kirjoitti:
Kerhossa ollaan nähty jos minkäkinlaista kuvakulmaa Kawoista, tuttuja vekottimia, ei jaksa tarttua kaikkeen, hieno kuvakulma jokatapauksessa.
Jos vaikutat Keski-uudellamalla, jäsen Hanscilla voisi löytyä Jokelasta tallitilaa roplaukseen.
Älä sitten laita synteettisiä öljyjä koneeseen, pysy mineraaliöljyissä, niillä noi koneet on suunniteltu toimimaan ja orgis filtteri sitten aina.
Dyna S on bolt-on palikkaa, oman kärjettömän nokan tilalle vaihdetaan sarjan mukana tullut ja sitten vaan pohjalevy vaihtoon.

Mulle on kohtapuoliin tulossa kumit kaasareiden molemmin puolin ja Dyna-S. Tarviiko siinä mitään sen kummempaa kuin se vanha levy missä on kärjet kiinni, pois ja uusi elektroninen tsydeemi paikoilleen? Miten siinä laitetaan se perusasetus?

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Ti Kesä 28, 2011 07:06 
Poissa
El PreZ1dent
El PreZ1dent
Avatar

Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 20:53
Viestit: 3400
Paikkakunta: Nurmijärvi
oh2jxn kirjoitti:
Jim Goose kirjoitti:
Kerhossa ollaan nähty jos minkäkinlaista kuvakulmaa Kawoista, tuttuja vekottimia, ei jaksa tarttua kaikkeen, hieno kuvakulma jokatapauksessa.
Jos vaikutat Keski-uudellamalla, jäsen Hanscilla voisi löytyä Jokelasta tallitilaa roplaukseen.
Älä sitten laita synteettisiä öljyjä koneeseen, pysy mineraaliöljyissä, niillä noi koneet on suunniteltu toimimaan ja orgis filtteri sitten aina.
Dyna S on bolt-on palikkaa, oman kärjettömän nokan tilalle vaihdetaan sarjan mukana tullut ja sitten vaan pohjalevy vaihtoon.

Mulle on kohtapuoliin tulossa kumit kaasareiden molemmin puolin ja Dyna-S. Tarviiko siinä mitään sen kummempaa kuin se vanha levy missä on kärjet kiinni, pois ja uusi elektroninen tsydeemi paikoilleen? Miten siinä laitetaan se perusasetus?


Dyna S paketissa on ohjeet lontooksi, mutta pohjalevyn tilalle uusi ja mekaanisen ennakonsäätimen nokka vaihdetaan sarjan mukan tulevaan, vanha irtoaa 13/17 (kapealeukainen kiintoavain) avaimilla. Johdotus kuten ohjeessa, alkuperäinen läpivientikumi vanhasta johdosta.
Yleensä on jo valmiiksi säädöissään säätöuran keskellä, strobolla voi vielä tarkistaa :kontrahti:

_________________
Only, I've got a bronze badge to say I'm one of the good guys.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Ti Kesä 28, 2011 20:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2011 21:06
Viestit: 49
Paikkakunta: Keski-Uusimaa
oh2jxn kirjoitti:
Mulle on kohtapuoliin tulossa kumit kaasareiden molemmin puolin ja Dyna-S. Tarviiko siinä mitään sen kummempaa kuin se vanha levy missä on kärjet kiinni, pois ja uusi elektroninen tsydeemi paikoilleen? Miten siinä laitetaan se perusasetus?

Mistäs Dynan ostat?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: Puola / Z1000
ViestiLähetetty: Ti Kesä 28, 2011 21:17 
Poissa

Liittynyt: Ti Huhti 19, 2011 14:56
Viestit: 105
Paikkakunta: helsinki
Z1000ST kirjoitti:
oh2jxn kirjoitti:
Mulle on kohtapuoliin tulossa kumit kaasareiden molemmin puolin ja Dyna-S. Tarviiko siinä mitään sen kummempaa kuin se vanha levy missä on kärjet kiinni, pois ja uusi elektroninen tsydeemi paikoilleen? Miten siinä laitetaan se perusasetus?

Mistäs Dynan ostat?


Täältä tulee kaikki, tässä dynan linkki.
JaL3 hoiti tilauksen ja suomeen postituksen.

http://www.z1enterprises.com/detail.aspx?ID=200

_________________
454 LTD -1984
1000 LTD - 1980


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com