Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on Su Huhti 28, 2024 16:21

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: gpz 1100 ruisku
ViestiLähetetty: Su Tammi 29, 2012 21:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 17, 2005 20:13
Viestit: 111
Paikkakunta: Manse
Morot!

Mites noiden 80-luvun alun keepeetsetojen ruiskuhässäkät oikein menee? Kaikki läppärungot mitä olen nähnyt irrallaan, sisältävät myös paikan ruiskusuuttimille. Mutta minkäs takia kannessa sitten on nuo ruiskusuuttimien paikat? Ei kai siihen nyt kahta ruiskusuutinta tule yhtä torvea kohti? Totennäköisintä varmaan on että ne ruiskusuuttimet siirtyi kannesta läppärunkoon jossain vaiheessa ja jostain syystä, ja jos näin on, niin tietääkö joku milloin ja miksi. :eitajuu:

Sumplin vain että millaiset läppärungot tuohon tällaisi oikein kiinni, kai sellaisia on joissa ei ittessään ole noita ruiskusuttimia? virittelen tässä megasquirttia noin teoreettisella tasolla, noin aluksi. Kaikenlaista muutakin on tullut kyllä suunniteltua, mutta tahonut jäädä vaiheeseen. Mihin lie kaikki aika on mennyt :takoo:

_________________
It's good to be the King...

Z1 -73
Suzuki T20 -67
Tuutti -72


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: gpz 1100 ruisku
ViestiLähetetty: Su Tammi 29, 2012 23:03 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Z1100 B1 (1981) ruiskut kannessa, läppärungoissa ei paikkaa suuttimelle (kuten myös harvinaisemmat Z1000G ja Z1000H ruiskut 1980)
Z1100 B2 ja muut ilmajäähdytteiset 1100 ruiskut: suuttimet läppärungossa, kannessa ei paikkaa suuttimille

Ilmeisesti kuumuus sai aikaan bensan kiehumista kannessa olevissa suuttimissa seisomisen aikana kuumana pysäytettäessä, sen takia ehkä siirrettiin pois kannesta?

Eiköhän nuo silti kannata tukkia kannesta ja laittaa normaalit B2 tai GPZ1100UT läppärungot?

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: gpz 1100 ruisku
ViestiLähetetty: Ma Tammi 30, 2012 21:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 17, 2005 20:13
Viestit: 111
Paikkakunta: Manse
Joo, jotenkin näin ittekin veikkailin... Pitää tulpata kannesta ne ruiskun reiät, ja laittaa sitten nuo uudemman läppärungot jostain. Ainakin ebaysta niitä näyttäis olevan paremmin saatavillakin... ellei jollain klubilaisella mokomia satu pyörimään joutavana nurkissa :?

_________________
It's good to be the King...

Z1 -73
Suzuki T20 -67
Tuutti -72


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko: Re: gpz 1100 ruisku
ViestiLähetetty: Ma Tammi 30, 2012 23:06 
Poissa

Liittynyt: Ti Kesä 13, 2006 08:53
Viestit: 1218
Paikkakunta: Turku
Vintillä olisi varatukki allekirjoituksen mukaiseen kapineeseen, mutta ne varaosat ja muut romut on niin rakkaita että ebaystä voisi saada edukkaammin (sieltähän nämäkin tuli)
http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=gpz- ... ftradteile

Jos isojen poikien jutut pitää paikkaansa, niin saksalaisissa on yleensä rajoitettu läppien avautumaa (ruuvi tms.) siten että Saksan halvemmat verorajat on voimassa (noin 72 kw/98 hp ?) mutta pitäisi olla ihan simppeli poistaa? Minulla saksalaisten läpät aukeni ihan vaakaan heti tullessakin.

Melkein uusi TPS kannattanee hommata (vaikkei tämän originaalin anturin kulumat ehkä haittaa kuin originaaliruiskuboksilla, kun siinä ei ole mitään takaisinkytkentää lambda-anturilta tai MAPilta)

[Edit] Voiskohan kauemmas sijoitetut suuttimet tuoda myös hieman lisätehoa, muistelen että joissain virikoneissa on ylimääräiset täystehosuuttimet kiihdytyssuppilon ulkopuolella. [Edit 2] Onhan uudemmissa kawoissakin (Shower injector/stand off injector): http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 15719.html läpän ulkopuolella oleva ei vaan toimi oikein melkein läppä kiinni alueella, kun pisaroituisi läppään.

Tuosta tuli mieleen, että tarvitsiskin synkata oma tukki kevväällä:
http://www.gpz1100ut.de/GPZ%201100UT/df ... sieren.htm

_________________
GPZ 1100 A1 1983


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com