Vintillä olisi varatukki allekirjoituksen mukaiseen kapineeseen, mutta ne varaosat ja muut romut on niin rakkaita että ebaystä voisi saada edukkaammin (sieltähän nämäkin tuli)
http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=gpz- ... ftradteileJos isojen poikien jutut pitää paikkaansa, niin saksalaisissa on yleensä rajoitettu läppien avautumaa (ruuvi tms.) siten että Saksan halvemmat verorajat on voimassa (noin 72 kw/98 hp ?) mutta pitäisi olla ihan simppeli poistaa? Minulla saksalaisten läpät aukeni ihan vaakaan heti tullessakin.
Melkein uusi TPS kannattanee hommata (vaikkei tämän originaalin anturin kulumat ehkä haittaa kuin originaaliruiskuboksilla, kun siinä ei ole mitään takaisinkytkentää lambda-anturilta tai MAPilta)
[Edit] Voiskohan kauemmas sijoitetut suuttimet tuoda myös hieman lisätehoa, muistelen että joissain virikoneissa on ylimääräiset täystehosuuttimet kiihdytyssuppilon ulkopuolella. [Edit 2] Onhan uudemmissa kawoissakin (Shower injector/stand off injector):
http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 15719.html läpän ulkopuolella oleva ei vaan toimi oikein melkein läppä kiinni alueella, kun pisaroituisi läppään.
Tuosta tuli mieleen, että tarvitsiskin synkata oma tukki kevväällä:
http://www.gpz1100ut.de/GPZ%201100UT/df ... sieren.htm