Kawazi.Net

Kawasakihenkisten kohtauspaikka
Tänään on To Maalis 28, 2024 14:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ke Heinä 11, 2018 14:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 17, 2005 20:13
Viestit: 111
Paikkakunta: Manse
Morot! Sain viimeinkin z-yksiseni tien päälle, eli tämä on kapine jossa on ELR:n nokat ja ruiskukawan kansi.
Se toimi kyllä kohtuudella kun poikkesimme imatralla tuossa viikonloppuna, mutta tuntui että veto loppui ylemmillä kierroksilla, ja käynti oli vähän ontuvaa alakierroksillakin. mutta haiveinopeuksilla meno oli ihan OK.

Pohdiskelin aluksi että kyseessä on kaasariropleema, mutta sitten ryhdyin pohtimaan kipinöinnin ajoitusta.
Huomasin jollain nettisivulla mainittavan että vanhassa zetassa keskipakosäädin on arvoiltaan 5/40. tarkoittaako tuo että ennakkomerkki on 5:n asteen kohdalla ja säätö rloppuu 40:een asteeseen? Uudemmissa ilmajäähyissä taas säätimen lukemat ovat 20/40 , eli äskeisen teoriani mukaan laitteen säätövara on vain 20 astetta? Veivasin ennakkoa isommalle tuolla orggiksella 5/40 ennakonsätimellä, ja käynti selkeästi parani, mutta meneekö ennako nyt liian isolle yläkierroksilla?

_________________
It's good to be the King...

Z1 -73
Suzuki T20 -67
Tuutti -72


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1 viesti ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin moottorina toimii phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com