oojala kirjoitti:
oikeasti pakoputkiston ja power commanderin avulla ei montaa hevosta saa lisää, yleensä vähemmän kuin esimerkiksi kelin vaikutus tehoon (kesäkuussa kylmä korkeapaineinen aamu voi tuoda aika monta hevosta verrattuna johonkin kuumaan kosteaan matalapaineeseen elokuussa) , eli tuskin huomaa kuin ehkä joissain vedon muutostilanteissa, mutta ne sääolot kompensoidaan dynoissa pois, eli lasketaan vertailuarvot aina normitetuissa oloissa)
ZZR1400 on jo sen verran hepoja koneessa että muutama prosenttikin on absoluuttisena numerona paljon heppoja. Ja onhan se hyvän ja huonon kartan ero ihan järkyttävä laitteessa kuin laitteessa.
Mitä olen itse nähnyt väitteitä niin takapalloheposet vakio ~160:sta slipareilla ja PC3 jonnekin ~168-170 tuntumaan ja keskialueen vedot paranevat. Täydellä rännillä väittävät sitten luokkaa 10% parannuksia. Osassa mukana vapaavirtaussuodatin ja melkein kaikissa toisioläpät ruiskusta pois. Näin ainakin alkupään malleissa.
Omaa 1400:stani en ole penkittänyt. Sen sijaan 1100C1 sai syksyllä 128 heppaa takapallolta, ei paha vanhalle sotaratsulle vakiokunnossa.
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!