ilmari kirjoitti:
Moe. 1998 erkin vuosihuolto menossa. Oisko jollain antaa kiristysmomentteja?
- Venttiilikoneiston kannen pultit ja niitten kuparisten öljyputkien pultit jotka on venttiilin säädön edessä.
- Ylä- ja alakolmioitten pulttien momentit
- Ohjeet ohjauslaakerin asennukseen
Venttiilikannen irrotus onnistui hyvin, vaikka jossain toisaalla sanottiin, että moottoria joutuu laskemaan. En laskenut konetta. Riitti, että irrotti kaasuvaijereiden ja johtiosarjan nippusiteet. Kaikki venttiilivälykset liian tiukat, tosin en tiedä milloin viimeksi koskettu.
Ohjauslaakeri todella väsyneessä kunnossa. Takkusi keskellä ja rasva oli muuttunut jonkinlaiseksi taliksi jota oli hyvin niukasti. En tiedä minkälainen laakeri kauppaan tulee.
Takasvingin laakerit meinasin vielä tarkistaa, ku saatuon keulan kasaan. 42 tkm mittarissa, onko mitään muuta huoltokohdetta näillä kilsoilla?
Terv. Ile
Koodi:
Tighten the cover bolts [E].
Torque - Cylinder Head Cover Bolts: 9.8 N·m (1.0 kgf·m, 87 in·lb
Laittaisin ite lukitetta noihin.
Taitaapa olla pari viikkoa vanha threadi, mutta siltä varalta että asia on ajankohtainen, YV laitettu.
_________________
ZZR1400 '09
BlackGPZ 900 R '86 -
636 puolat, ZX-10 koko keula, 5,5" ZX-9 takavanne ja jarru, +4 sytkä, 4-1, ymsZL 1000 '87
Liki vakio ja liki rumaEx Z 750 Ltd twin '82/83, Ex Aprilia Tuareg 125 '88
Rock on rajaton riemu!